Inne dane

ZESPÓŁ NAPĘDOWY

 

 

Napęd samolotu stanowią dwa silniki turbośmigłowe PT6A-65B napędzające metalowe, pięciołopatowe śmigła o stałych obrotach, z rewersem ciągu, przestawialne w chorągiewkę.

 

 

 

 

Max. moc startowa
1100 KM
Max. moc trwała
1100 KM
Max. moc przelotowa
1000 KM stała do +42,5°C (108°F)

WYPOSAŻENIE RADIOWO-NAWIGACYJNE

Zabudowane na samolocie wyposażenie radiowo-nawigacyjne umożliwia jego wykorzystanie w lotach IFR i VFR, w dzień i w nocy.

INSTALACJA PRZECIWOBLODZENIOWA

Instalację przeciwoblodzeniową samolotu stanowi powietrzno-cieplna instalacja płatowca ogrzewająca krawędzie natarcia skrzydeł, usterzenia pionowego i poziomego. Posiadane certyfikaty EASA i FAA dopuszczają  loty w znanych warunkach oblodzenia.

 

Samolot wyposażony jest również w elektryczny układ przeciwoblodzeniowy  łopat śmigieł, odladzania szyb przednich w kabinie załogi i nadajników ciśnień oraz w instalację ogrzewania krawędzi wlotów powietrza dla silników.

 
Realizacja Ideo
powered by CMS Edito
© 2009 PZL MIELEC. Wszelkie prawa zastrzeżone