Dane techniczne

Rozpiętość skrzydeł 22,30
Długość kadłuba całkowita (z wysięgnikiem magnetometru oraz owiewką głowicy FLIR) 16,04m
Napęd Dwa silniki turbośmigłowe z pięciołopatowym śmigłem Hartzell oraz rewersem ciągu.
Moc silników 705KW (960KM)
Maksymalna masa startowa 7500 kg
Maksymalna masa do lądowania 7500 kg
Masa pustego samolotu bez tratw 5415 kg

 

 

Osiągi samolotu w warunkach ISA z maksymalnym ciężarem startowym

 

Minimalna długość startu 570m (rozbiegu 440m)
Minimalna długość lądowania 750m (dobiegu 330 m)
Minimalna prędkość lotu 165 km/h
Maksymalna prędkość eksploatacyjna 350 km/h
Prędkość przeciągnięcia 120km/h
Prędkość wznoszenia 9 m/s
Maksymalna wysokość lotu 6000m (z maskami tlenowymi)
Maksymalny zasięg na wysokości 3000m (długotrwałość lotu)
- z nawigacyjnym zapasem paliwa na 45 min lotu
- bez nawigacyjnego zapasu paliwa

1220 km (4 godz. 10 minut)
1400 km (4 godz. 50 minut)
Załoga 6 osób (2 pilotów, mechanik pokładowy, 3 operatorów)

 

 

Wyposażenie radiowo nawigacyjne Honewell/Bendix King

  • System nawigacji obszarowej
  • Odbiornik nawigacji satelitarnej GPS
  • Radiodalmierz DME
  • Radar pogodowy
  • Rdaiokompas
  • Platforma AHRS
  • Układ kursowy Nr 2
  • Transponder IFF
  • Radiowysokościomierz
  • Odbiornik markera
  • Dwie radiostacje
  • Dwa interkomy
  • System autopilota
  • Rejestrator parametrów lotu
  • Rejestrator głosu

 

 

Wyposażenie specjalne

  • Wielofunkcyjny radar patrolowy SAR
  • Kamera termowizyjna FLIR
  • System radionamiernika
  • System transmisji danych (DATA LINK)
  • System hydroakustyczny z wyrzutnikiem sonoboji
  • System magnetometryczny
  • System obrony biernej ESM

 

 

 

 

 
Realizacja Ideo
powered by CMS Edito
© 2009 PZL MIELEC. Wszelkie prawa zastrzeżone